28.8.2011

Koen kotiutuneeni tänne :)

Vakavissaan olen sitä mieltä, että tein 100% oikein vaihtaessani perhettä. Edelliseen paikkaan en vain kotiutunut, mutta täällä olen viihtynyt superhyvin! Minä en täältä lähde enää pois vapaasta tahdosta, joten jos joudun taas "lähtemään perheestä", niin tällä kertaa en tule itse olemaan syyllinen! Aivan ihanat pari päivää takana ja toivon mukaan yhtä mahtavia edessä kasapäin ;)

Eilinen meni eläintarhassa. Tämän host-perheen tuttavaperhe kun tuli käymään (kun minunhan ei vielä pitänyt täällä olla..). Heillä oli kaksi pientä lasta, niin eläintarha oli hyvä vaihtoehto. Satoi vettä, oli suunnilleen pakkasta (ehkä +12..) ja koleaa, mutta eläimet olivat ehkä juuri siitä syystä voimissaan.






Tässä tosiaan iso gorilla.. Taisi olla äiti..
 

..Ja tässä pienempi gorilla. Varsinkin tällä
pikkuisella oli VALTAVASTI energiaa
ja se oikein esiintyi meille :)
 





Jääkarhujakin oli!! :p

Oli valtaisa kroko :)


Kahdenlaisia pingviinejäkin oli. Tällaisii pikkusia ja
sitten suurempia.. Olisiko ollut kuninkaita? :p




Tuolla  oli tosiaan näiden lisäksi laamoja, leijonia, tiikereitä, sarvikuonoja, erilaisia lintuja ja vaikka mitä. Eläintarha oli suuri, mutta aivan ihana. Siellä oli panostettu myös ns. siirtymiin. Oli siltoja, vesistöjä, kukkasia ja puita. Aivan mahtava eläintarha :) Mutta tässä lähellä on kuulemma paljon muitakin.. Voisin perustaa kohta eläintarha vertailu-blogin!


 Tänään sitten suuntasimme vuoristoon. Eli emme lasten kanssa vaeltaneet kovinkaan paljoa, mutta maisemat olivat mahtavat. Minun kameralla ei todellakaan vangittu sitä maisemaa, jonka näin paikan päällä! Se täytyy nähdä itse ja omin silmin..





Jostain kärpäsestäkin joku nappasi kuvan
reissun aikana.. :o



Kun vuori oli vallattu, niin suunnattiin iiiihanalle järvelle. Söimme ulkona ja annokseni oli jotain perunaa (paistettua, raastettua, rasvaista, hyvää..) sekä savulohta. Ja oli aivan mahtavan hyvää!








Jos tämä rauha ei vangitse, niin ei mikään.. Tosin minun kamerani ei
anna tämänkään maiseman olla 100% edukseen.. :S


Perhe vaikuttaa mahtavalle. Jotenkin tunnen nyt olevani "kotona". Kaksi viikkoa olin Sveitsin puolella kadoksissa, mutta nyt olen taas kotonani :) Tunnen oloni hyväksi ja turvalliseksi! Olen ihan ihastunut tuohon pieneen miehen alkuun :D Huomenna tutkailemaan missä on herran tarha, hankkimaan saksalaista korttia puhelimeen, pankkikorttia Saksaan, ilmoittautuu maahan muuttaneeksi.. Käytännönasioiden aika :)

1 kommentti:

  1. Ihanaa että löytyi perhe jossa viihdyt! Kauniit maisematkin siellä.

    VastaaPoista